Si tens un establiment a peu de carrer, tens fins el 20 de Juny per optar a una ajuda de la Generalitat de Catalunya i del Consorci de Comerç, Artesania i Moda per crear una botiga online.

subvencions_2014

Font imatge: ccam.cat

Requisits per optar a l’ajuda

  • Tots els beneficiaris d’aquesta acció hauran de disposar de manera permanent d’un establiment comercial a peu de carrer.
  • Els beneficiaris d’aquesta acció han d’implementar un e-commerce disponible correctament en com a mínim dos idiomes, essent un d’ells obligatòriament en llengua catalana.
  • El beneficiari ha de contractar el projecte d’e-commerce a una empresa especialitzada del sector del marquèting digital.
  • Que l’eCommerce disposi d’una passarel·la de pagament que es cenyeixi als estàndards del certificat de seguretat SSL (Secure Socket Layer), o en el seu defecte, apliqui un protocol de seguretat (per tal de garantir-ne la màxima seguretat) en la transmissió xifrada de les dades en les compres realitzades amb targeta de crèdit.
  • Els beneficiaris d’aquesta acció han de tenir una presència mínima de 3 mesos abans de la petició de subvenció i de manera continua en almenys dues de les xarxes socials digitals més comunes (Fan Page a Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, etc…)
  • El Pla estratègic de l’empresa ha d’incloure: l’aplicació de tècniques de mobile marquèting així com les accions de benchmarking digital que implementarà a l’e-commerce per tal de generar valor afegit en el servei al client final.
  • Que l’e-commerce disposi d’un disseny adequat per tal de què sigui Responsive, i que faciliti la rapidesa de la compra, així com disposar d’una arquitectura web orientada als serveis
  • És indispensable que abans de 31 de desembre de 2014, la web d’e-commerce estigui perfectament operativa.

Documentació que cal adjuntar a la sol·licitud:

El Pla estratègic d’eCommerce, que ha d’incloure:

  • Adreça de l’establiment a peu de carrer.
  • Proveïdor del hosting.
  • Adreça web de l’ e-commerce, adreça de localització de l’APP o msite, si és el cas.
  • Contingut tècnic del projecte.
  • Pressupost detallat de cadascuna de les accions per a l’elaboració de  e-commerce.
  • Calendari d’execució.
  • Eines de control per a les desviacions del pla estratègic.
  • Subplà estratègic d’eMobile, o msite, en el cas de què existís. En aquest cas, també s’haurà de presentar el contingut tècnic del projecte, proveïdors amb els què es treballa, els calendaris d’execució, les eines de control del pla, etc.
  • Acreditacions professionals de què l’empresa proveïdora que ha desenvolupat l’e-commerce és professional del sector (altres projectes de digitals desenvolupats, acreditacions administratives, etc).

Vols més informació? Pots demanar-la aquí